Cosch V.O.F.  bevestigt uw bestelling per e-mail aan door u opgegeven e-mail adres. In deze mail wordt aangegeven wat het totaalbedrag van de zending is. De faktuur wordt bij de goederen meegeleverd.

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

BELANGRIJK: Indien u, om welke reden dan ook, wilt afzien van uw opdracht, dan dient u binnen 24 uur te reageren via e-mail of telefoon. Wij gaan er van uit dat, wanneer u niet binnen deze termijn hebt gereageerd, de opdracht bindend is.

Voor Nederland (verzend- en administratiekosten zijn hier inclusief BTW)

Pakketten € 5,00 (GLS, pakketdienst)

Levering gratis bij een bestelling van € 50,- of meer



Voor België en Duitsland (verzend- en administratiekosten zijn hier inclusief BTW)

Pakketten € 5,95

Levering gratis bij een bestelling van € 75,- of meer

Voor Frankrijk, Oostenrijk, Luxemburg & Denemarken (verzend- en administratiekosten zijn hier inclusief BTW)

Pakketten € 10,00

Levering gratis bij een bestelling van € 150,- of meer


Voor Europa (verzend- en administratiekosten zijn hier inclusief BTW)

Pakketten  € 17,50

Levering gratis bij een bestelling van € 250,- of meer



Bestellingen geplaatst op zaterdag & zondag worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd

Bestellingen geplaatst op maandag voor 16:00 uur worden maandag verstuurd, dinsdag bezorgd

Bestellingen geplaatst op dinsdag voor 16:00 uur worden dinsdag verstuurd, woensdag bezorgd

Bestellingen geplaatst op woensdag voor 16:00 uur worden woensdag verstuurd, donderdag bezorgd

Bestellingen geplaatst op donderdag voor 16:00 uur worden donderdag verstuurd, vrijdag bezorgd

Bestellingen geplaatst op vrijdag voor 16:00 uur worden vrijdag verstuurd, zaterdag bezorgd

Voor de levering zijn wij afhankelijk van GLS, bovenstaande bezorgdagen zijn een indicatie.

Betaling via bankoverschrijving kan 1 extra werkdag met zich mee brengen.

Flex Delivery Service (Bestelling ophalen pakketshop / Alternatief afleveradres)

Zodra uw bestelling is verstuurd krijgt u hier een e-mail van. Dezelfde avond ontvangt u nog een e-mail met uw trackingnummer. Via een link in deze mail (FlexDeliveryService) kunt u het afleveradres wijzigen of kiezen om uw pakket op te halen bij een pakketshop bij u in de buurt. I.v.m. de drukte van de chauffeurs kan het zijn dat ze hun ''route'' niet op tijd af krijgen. Dit wil zeggen dat pakketten wellicht niet op tijd binnen komen. Om dit ''probleem'' voor te zijn, kunt u er voor kiezen om uw bestelling op te halen bij een pakketshop (hier komen de chauffeurs uiteraard wel dagelijks).